duminică, 14 februarie 2010

Beggining...

Prima data cand scriu ceva de genul.
Nici nu stiu cu ce sa incep,probabil cu o scurta prezentare a mea.N-ar fi prea multe de zis.Am 14 ani si sunt considerata "emo" la scoala.De ce?Nici eu nu stiu.Poate pentru ca nu sunt zambesc toata ziua ( mi se pare si prostesc sa zambesti fara motiv,da na asta nu conteaza), nu stau toata ziua afara, prefer sa stau in singuratatea camerei mele,ascult muzica rock si la ei muzica rock = emo ( da ce-ar vrea sa ascult?Manele?Aia nu se poate numi muzica.Dance?Aia ii muzica de club.Rap si hip-hop?Astea parca mai merg,dar nu prea exista melodii bune).Oricum nu ma intereseaza, eu tot ce vreau fac si prefer sa fiu originala decat sa ii copi pe altii (nu duce lumea lipsa de asa ceva).Dar asta e viata si nu ai ce sa ii faci.Nu poti decat sa o traiesti si sa ignori unele aspecte..
Iar despre "prieteni", am "destui",dar daca as avea nevoie de ei nu stiu cati ar fi dispusi sa ma ajute,poate doi sau trei.M-am convins eu cum sta treaba.Cat ma ajuti si taci din gura esti bun,dar apoi esti repede inlocuit cand incepi sa-ti deschizi ochii si sa vezi unele lucruri pe care inainte le-ai trecut cu vederea.Asa ca e mai bine sa ai grija in cine ai incredere (stiu din proprie experinta).

Si la final o melodie care se potriveste foarte bine...



Welcome to my life...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu